beste mensen , ik ben nog in bezit van philips dcc 600 , heeft een tijdje stilgestaan doordat de aan drijfriemen geen aktie deden , nu heb ik na lang zoeken nieuwe riemen gevonden en zelf geplaats met zwoegen en zweten maar is me toch gelukt .het probleem is nu dat hij niet weer wilt starten , de lade gaat moeiteloos open en dicht hij zet de casette in begin stand ,teller staat op 0000 en stop , en normaal als je op play duwt zou er muziek uit de casette moet hoorbaar zijn , niks is minder waar ong 1 sec play en hij stopt nu is mijn probleem wat is er mis heb tot 2x toe alles nagekeken maar vind nergens een fout kabels zijn allemaal terug geplaatst maar tot op heden geen positief resultaa mijn exusesdat ik in nederlands deze melding naar jullie doorstuur .weten jullie misschien de oplossing met vriendelijke groeten vanuit belgie mijn adres is george slegers
[Adres verwijderd door forum moderator]
Waarschijnlijk heeft je recorder nieuwe tandwielen nodig. Controleer ook of je de riem rond de vliegwielen correct geinstalleerd hebt.
===Jac
(Ik heb je adres verwijderd. Dit is een publiek forum en we willen niet dat je adres misbruikt wordt door iemand (of een bot) die dit toevallig leest in de toekomst. Als iemand je iets wil sturen, geef dan je adres door aan die persoon in een prive boodschap)
Controleer ook de aandrukrollen.